UWAGA! Dołącz do nowej grupy Strzegom - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Nowa kampania społeczna dotycząca zaginięcia dzieci w Strzegomiu


W Polsce co cztery godziny dochodzi do zaginięcia dziecka, co oznacza, że z każdą taką sytuacją związane są dramatyczne emocje bliskich. Nowa kampania społeczna, która ruszyła na ekranach w całym kraju, ma na celu zwiększenie świadomości na temat zaginięć dzieci oraz promowanie pomocy dostępnej przez infolinię. Ekrany w miastach zamieniają się w ogromne telefony, odsłaniając uczucia zrozpaczonych rodziców i członków rodzin. W Strzegomiu, podobnie jak w innych miastach, akcja może przyczynić się do szybszej reakcji w sytuacjach kryzysowych.

W ramach kampanii Fundacji ITAKA oraz Screen Network, w polskich miastach wyświetlane są wykonane w nietypowy sposób spoty, które przyciągają uwagę przechodniów. Ekrany, na których pojawiają się emocjonalne hasła, takie jak „Spanikowana mama” czy „Przerażony dziadek”, mają na celu pokazanie rzeczywistych uczuć związanych z zaginięciem dziecka. Dopiero po chwili na ekranach pojawia się komunikat: „Właśnie trwa połączenie w sprawie zaginionego dziecka”, co staje się dla widzów mocnym impulsem do refleksji nad sytuacją osób przeżywających zaginięcie bliskiego.

Numer 116 000, dostępny przez całą dobę, to linia interwencyjna, która pozwala na szybkie zgłaszanie zaginięć. Specjaliści związani z tą infolinią nie tylko udzielają pomocy w poszukiwaniach, ale również oferują wsparcie prawne i psychologiczne. Kampania promująca ten numer ma na celu przypomnienie, jak istotna jest gotowość do działania w kryzysowych sytuacjach. Warto przypomnieć, że infolinia 116 000 działa w 33 krajach Europy, co podkreśla globalny charakter tego problemu.

Źródło: Policja Świdnica


Oceń: Nowa kampania społeczna dotycząca zaginięcia dzieci w Strzegomiu

Średnia ocena:4.5 Liczba ocen:22


Zobacz Także