PZU we współpracy z Policją rozpoczęło nową ogólnopolską kampanię pod hasłem „Mistrzu, zwolnij”, która ma na celu zwrócenie uwagi kierowców na bezpieczeństwo na drogach. Inicjatywa ta jest kontynuacją sukcesu sprzed dziesięciu lat kampanii „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”. Wprowadzenie kampanii w życie nastąpiło w dniu 2 września, a jej trwanie planowane jest do końca miesiąca. Działania prewencyjne mają na celu nie tylko zmniejszenie liczby wypadków, ale również zwiększenie świadomości o konsekwencjach nadmiernej prędkości.
Statystyki padające podczas ogłoszenia kampanii są alarmujące. W ubiegłym roku na polskich drogach zginęło blisko 1 900 osób, a podczas tegorocznych wakacji odnotowano niemal 350 ofiar śmiertelnych. Kampania „Mistrzu, zwolnij” jest odpowiedzią na te wstrząsające dane, a jej głównym celem jest promowanie kultury bezpieczeństwa oraz reagowania w niebezpiecznych sytuacjach. Jako partner akcji, Policja będzie współpracować z PZU, aby edukować kierowców na temat zasad bezpiecznej jazdy.
W ramach kampanii, do kierowców trafi milion naklejek z hasłem „Mistrzu, zwolnij”, które będą rozdawane w trakcie kontroli drogowych. Dodatkowo, zaplanowano kampanię w stacjach telewizyjnych oraz internetowych, a także rozdawanie materiałów edukacyjnych przez funkcjonariuszy Policji oraz pracowników PZU. Naklejki mają symbolizować prośbę oraz deklarację kierowców o odpowiedzialnej jeździe. W ramach aktywizacji, PZU organizuje również internetowy konkurs, gdzie zwycięzcy będą mogli sprawdzić swoje umiejętności jazdy na torze bezpiecznej jazdy, a po ulicach Warszawy będzie jeździł bezpieczeństwo samochód, przypominający o dozwolonej prędkości.
Źródło: Policja Świdnica
Oceń: Ruszają działania kampanii „Mistrzu, zwolnij” w Strzegomiu
Zobacz Także